Monday, May 25, 2009

Lunch date with Raghu & wife..




Sunday (24 Mei 2009)

Selepas berbalas2 email utk tentukan date utk jumpa..akhirnya hari yg dinanti pun tiba..siapa raghu ni? raghu ni classmate saya dari form 1 sampai form 3 masa kat sekolah men seri bahagia, temerloh..form 4 saya pindah ke sekolah lain..dari form 1 sampai form 3 kitaorg dok kelas yg sama..student melayu tak ramai dalam kelas tu..so saya rapat (dan kadang2 bergaduh) dgn dia dan classmates yg lain..sampai hari ni still boleh ingat nama kwn2 kat kelas tu sorang2..

so camne boleh jumpa raghu? saya jumpa raghu kat facebook..ramai lagi classmate lama saya jumpa kat fb..dan tak sangka plak raghu keje kat sydney ni..keje bank..so kitaorg pakat2 la utk jumpa..last jumpa raghu masa thn 90..ni dah thn 2009..so dah 19 thn la tak jumpa..tapi raghu tetap tak berubah..sama macam dulu..ceria sentiasa..

kitaorg set utk lunch kat restoran abg sam kat kensington..sempat catch-up balik citer lepas abis sekolah..mcm2 citer..seronok gak..wife raghu pun tgh sambung belajar gak..dia wat phd kat unsw..bidang sains..

sblm balik kitaorg plan utk get together lagi lepas ni..tgk la bebila free..boleh ajak diaorg berdua datang umah, pi minum kopi sama2 or lepak kat mana2 :) insyaallah..

No comments:

Post a Comment